ETYKIETA SPA
1. Polecamy rezerwację zabiegów na kilka dni przed ich planowanym terminem. W przypadku braku wcześniejszej rezerwacji nie możemy zagwarantować wykonania zabiegu w danym dniu i preferowanych godzinach.
2. Wszystkich Gości, którzy chcieliby skorzystać z oferty zabiegów prosimy o kontakt drogą e-mail na adres: spa@thesun.pl lub telefonicznie pod numer: +48 59 841 82 50. Wykwalifikowany personel udzieli Państwu wszelkich informacji dotyczących naszej oferty oraz doradzi przy wyborze zabiegów.
3. Chcąc zapewnić Państwu pełen komfort, zalecamy przybyciena 10 minut przed planowanym terminem zabiegu. Jeśli przybędą Państwo z opóźnieniem, zabieg może zostać skrócony bez możliwości obniżenia ceny zabiegu.
4. Osoby korzystające z zabiegów otrzymają ręcznik oraz jednorazowe klapki i bieliznę przed zabiegiem. Istnieje możliwość wypożyczenia szlafroka - opłata jednorazowa 20 zł.
5. Aby ciało było w pełni przygotowane na działanie kosmetyków zalecamy prysznic i demakijaż twarzy. Prosimy również o ściągnięcie biżuterii oraz nienakładanie żadnych kremów i balsamów.
6. Przed rozpoczęciem zabiegu zobowiązani są Państwo do wypełnienia kwestionariusza zdrowia.
7. W trosce o Państwa relaks prosimy o nieprzynoszenie telefonów komórkowych lub ich wyłączenie przed zabiegiem.
8. Rozumiemy, że plany mogą ulec zmianie, dlatego też istnieje możliwość anulacji zabiegu na 4 godziny przed planowaną godziną zabiegu bez ponoszenia kosztów. Anulacje w czasie krótszym niż 4 godzin, skutkują obciążeniem pokoju 50% kosztem
zamówionego zabiegu.
9. W przypadku niewłaściwego zachowania zastrzegamy sobie prawo do przerwania zabiegu i obciążenia Gościa pełną odpłatnością.
10. Dzieci do lat 16 mogą korzystać z zabiegów za zgodą lub w obecności Opiekunów.
11. Jeśli mają Państwo wątpliwości lub pytania dotyczące zabiegu, w każdym momencie proszę zwrócić się o wyjaśnienie do terapeuty. Prosimy poinformować osobę wykonującą zabieg o swoich preferencjach lub obawach.
Głównym naszym celem jest usatysfakcjonowanie Państwa naszymi usługami. Jeśli kiedykolwiek zdarzy się, że nie będziecie Państwo zadowoleni z wykonanej przez nas usługi lub choćby z jej części, bardzo prosimy
o informację.
Wszelkie sugestie są dla nas cenne i pozwalają na stałe podnoszenie standardu świadczonych przez nas usług.